Latest topics | » Къде е коледното настроениеЧет Дек 12, 2013 7:08 pm by moredn » Мисъл на деняЧет Дек 12, 2013 7:03 pm by moredn » Какво търсим тук?Чет Дек 12, 2013 7:01 pm by moredn » Идилия в бледи стиховеСъб Юли 20, 2013 12:15 pm by hrodopski » Мъдри мисли свързани с любовтаНед Юли 14, 2013 12:29 pm by moredn » Колко жалко, колко болноПон Апр 29, 2013 5:41 pm by hrodopski » Нож с две остриетаСря Авг 22, 2012 7:31 pm by perfect_stranger » Какво слушате в момента?Чет Апр 05, 2012 5:23 pm by Glrk » ПОКАНА - АРТ РЕЗИДЕНЦИЯ "СТАРОТО УЧИЛИЩЕ", 2012Сря Апр 04, 2012 10:42 am by palica |
Poll | | Какво търсим тук? | Влизам, за да видя/покажа различни произведения на изкуството. | | 27% | [ 6 ] | Любопитно ми беше в началото и се привързах към сайтчето. | | 27% | [ 6 ] | Търся нови запознанства и контакти. | | 5% | [ 1 ] | Разнообразявам скуката. | | 32% | [ 7 ] | И аз не знам защо съм тук? | | 9% | [ 2 ] |
| Общо гласове : 22 |
|
|
| Коли, коли, коли и ... пак коли | |
| | Автор | Съобщение |
---|
perfect_stranger
Брой мнения : 239 Points : 305 Reputation : 9 Join date : 07.02.2010 Age : 29 Местожителство : Pz
| | | | perfect_stranger
Брой мнения : 239 Points : 305 Reputation : 9 Join date : 07.02.2010 Age : 29 Местожителство : Pz
| Заглавие: Re: Коли, коли, коли и ... пак коли Чет Авг 05, 2010 2:06 pm | |
| Историята на Мерцедес C класа
Когато управителният съвет на Daimler-Benz AG даде зелена светлина за развитието на абсолютно нова моделна серия в края на седемдесетте години, беше избрана политика на експанзия. Щутгартската марка искаше да спечели нови клиенти и преди всичко да спечели по-млади хора за потребители на нейните продукти. Това изискваше по-компактен модел с атрактивна цена, като в допълнение компанията беше изправена пред по-строги изисквания, касаещи корпоративния среден разход на гориво в САЩ – това също направи нужно развитието на по-малък модел. Цената и икономията не бяха единствените критерии, които трябваше да покрие новия модел 190, управителния борд имаше още задачи за дизайнерите и инженерите: Компактната лимузина трябваше да бъде истински Мерцедес-БЕНЦ.
Във всички зони, „където шофьорът и пасажерите се докосват до автомобила”, той трябва да покрива обичайните стандарти на Мерцедес за комфорт и високо качество. И не само това – той трябваше да бъде хай-тек автомобил, осигуряващ отлична защита при пътен инцидент, максимална стабилност и абсолютна надеждност. И всичко това – в кола, която да е с 30 см по-къса, 10 см по-тясна и около 280 килограма по-лека от съществуващия среден модел на Мерцедес (W123) – както и да има среден разход на гориво от само 8,5 литра на 100 километра.
На световната премиера Мерцедес-Бенц даде да се разбере, че двата четири-цилиндрови бензинови двигателя са само началото. Беше планиран много по-изчерпателен набор от двигатели и през 1983 година към съществуващите бяха добавени новоразработен четири-цилиндров дизел с 53 kW/72 к.с. Това позволяваше на автомобила да се движи с максимална скорост от 160 км/ч и да консумира средно 6,6 литра/100 км. Две години по-късно последва 190 D 2.5 с 66 kW/90 к.с., а през есента на 1987 година беше представен 190 D 2.5 Turbo с двигател с турбо пълнене, осигуряващ 90 kW/122 к.с.
| |
| | | perfect_stranger
Брой мнения : 239 Points : 305 Reputation : 9 Join date : 07.02.2010 Age : 29 Местожителство : Pz
| Заглавие: Re: Коли, коли, коли и ... пак коли Чет Авг 05, 2010 2:24 pm | |
| Прибира се бащата вкъщи разплакан и още от вратата крещи в ужас: - Отиде си любовта на живота ми, напусна ме завинаги, никога няма да я видя повече, милата ми, беше най-хубавото нещо в живота ми, как ще живея без нея... Синът, вече шокиран и изплашен, едва успява да го попита: - Нещо с мама ли е станало?! - Не, бе, с "Мерц...едеса" ми! Малко преди да се кача, един камион се блъсна в него и напълно го унищожи. | |
| | | Sponsored content
| Заглавие: Re: Коли, коли, коли и ... пак коли | |
| |
| | | | Коли, коли, коли и ... пак коли | |
|
| Права за този форум: | Не Можете да отговаряте на темите
| |
| |
| |